PinkBack
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO „PINK BACK” PINK SHOP SP z o.o. PROWADZONEGO DLA KLIENTÓW SKLEPÓW STACJONARNYCH PINK SHOP
I SKLEPÓW INTERNETOWYCH WWW.PINKSHOP.PL I WWW.PINKDVD.PL
1. DEFINICJE:
Określenia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
1.1. UCZESTNIK, KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która zawie-ra ze Sprzedawcą Umowę sprzedaży, w tym sprzedaży na odległość.
1.2. ORGANIZATOR – spółka PINK SHOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie (adres siedziby i adres do korespondencji: ul. ul. Białołęcka 233, 03-253 Warszawa); wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000272106; sąd rejestrowy, w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego; kapitał zakładowy w wysokości: 50 000,00 zł; NIP 5222838232, REGON 140844034, adres poczty elektronicznej: pinkback@pinkshop.pl.
1.3. SIEĆ SPRZEDAŻY – sklepy stacjonarne Pink Shop i sklepy internetowe prowadzone przez ORGANIZATORA lub przez upoważnione przez niego osoby fizyczne lub prawne.
1.4. SPRZEDAWCA – pracownik lub współpracownik Sieci Sprzedaży.
1.5. PROGRAM LOJALNOŚCIOWY – program lojalnościowy dla Klientów organizowany przez Organizatora za pośrednictwem SIECI SPRZEDAŻY zgodnie z niniejszym Regulaminem.
1.6.1. KONTO – indywidualne konto Uczestnika prowadzone w Sklepie Internetowym zarejestrowane przez Uczestnika samodzielnie w Sklepie Internetowym lub na jego zlecenie przez Sprzedawcę Sklepu Stacjonarnego zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu Internetowego.
1.7. PUNKTY – wirtualne punkty zapisywane w ramach Konta Klienta, przyznawane Uczestnikowi przez Organizatora jako skutek zawartych i opłaconych Umów Sprzedaży w Sieci Sprzedaży, od których Klient nie odstąpił. Punkty mogą być przyznawane przez Organizatora również za inne czynności dokonywane w Sieci Sprzedaży zgodnie z niniejszym Regulaminem lub na podstawie odrębnie ustanowionych regulaminów akcji o charakterze marketingowym lub promocyjnym.
1.8. REGULAMIN – niniejszy regulamin określający warunki uczestnictwa i przebiegu Programu Lojalnościowego.
1.9. SKLEP INTERNETOWY – prowadzony przez Organizatora w sieci Internet sklep internetowy na domenie www.pinkshop.pl i www.pinkdvd.pl
1.10. SKLEP STACJONARNY – fizyczny punkt sprzedaży detalicznej pod marką Pink Shop, prowadzony przez Organizatora lub upoważnione przez niego osoby fizyczne lub prawne.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest spółka PINK SHOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Warszawie ul. Białołęcka 233, 03-253 Warszawa; wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000272106; NIP 5222838232, REGON 140844034, adres poczty elektronicznej: pinkback@pinkshop.pl oraz numer telefonu: (+48) 500 058 513.
2.2. Program Lojalnościowy organizowany jest w Sieci Sprzedaży prowadzonej przez Organizatora.
2.3. Wszelkie pojęcia niezdefiniowane w niniejszym Regulaminie, które rozpoczynają się dużą literą (np. Umowa Sprzedaży), należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w regulaminach Sklepów Internetowych albo w znaczeniu przewidzianym przez obowiązujące przepisy prawa, w szczególności kodeks cywilny.
2.4. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją niniejszego Programu Lojalnościowego jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są w celach, przez okres i w oparciu o podstawy i zasady wskazane w polityce prywatności obowiązujące w Sieci Sprzedaży i opublikowane na stronie internetowej www.pinkshop.pl. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie danych osobowych w zakresie niezbędnym do skorzystania z Programu Lojalnościowego skutkuje brakiem możliwości uczestnictwa w Programie Lojalnościowym. Klientowi przysługuje prawo wglądu, poprawiania lub usunięcia danych osobowych z bazy danych osobowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018 poz. 1000) i rozporządzenia RODO (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej z dnia 4 maja 2016 r., L 119, s. 1–88.).
2.5. Niniejszy regulamin stanowi zmianę Regulaminu Programu Lojalnościowego, obowiązującego w Sklepie Internetowym od 01.09.2020 roku.
3. WARUNKI UCZESTNICTWA W PROGRAMIE LOJALNOŚCIOWY
3.1.1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być każdy Klient, który ukończył 18 lat. Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny. Utworzenie konta klienta w sklepie internetowym jest równoznaczne z przystąpieniem do Programu Lojalnościowego.
3.1.2. Konta utworzone przed wejściem w życie niniejszej zmiany Regulaminu pozostają ważne i aktywne, a zgromadzone na nich Punkty utrzymują ważność pod warunkiem, że Klient nie skorzysta z prawa do wypowiedzenia udziału w programie lojalnościowym zgodnie z zapisami rozdziałów 6 i 8 niniejszego Regulaminu.
3.2. Klient może przystąpić do Programu Lojalnościowego wyłącznie osobiście poprzez utworzenie Konta zgodnie z postanowieniami regulaminu w trybie opisanym w punkcie 4 niniejszego Regulaminu.
3.3. Klient uczestniczący w Programie Lojalnościowym obowiązany jest do podawania danych zgodnych ze stanem faktycznym. W razie zmiany podanych danych, Klient obowiązany jest do ich niezwłocznej aktualizacji danych. Aktualizacji danych dokonuje się za pośrednictwem panelu administracyjnego Konta Sklepu Internetowego.
3.4. Klient obowiązany jest do korzystania z Programu Lojalnościowego zgodnie z jego założeniami i przeznaczeniem, w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Organizatora i osób trzecich.
3.5. W przypadku stwierdzenia przez Organizatora faktu podania przez Klienta nieprawdziwych danych lub naruszenia niniejszego Regulaminu albo wykorzystania Konta do działań niezgodnych z prawem lub dobrymi obyczajami, Organizator ma prawo do zablokowania Konta z jednoczesnym żądaniem sprostowania danych albo usunięcia Konta. W uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo powiadomienia stosownych instytucji o fakcie posługiwania się fałszywymi danymi, w szczególności w sytuacji posługiwania się nieswoimi danymi osobowymi.
3.6. W przypadku usunięcia Konta, o którym mowa w punkcie 3.5, Punkty zgromadzone na Koncie ulegają przepadkowi, a Klientowi nie przysługuje z tego tytułu rekompensata w żadnej formie.
3.7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z podania przez Klienta nieprawdziwych danych. W takiej sytuacji odpowiedzialność w całości ponosi Klient.
4. UTWORZENIE KONTA KLIENTA
Utworzenie Konta następuje za pośrednictwem Sklepu internetowego Organizatora lub za pośrednictwem Sklepów stacjonarnych Pink Shop przy udziale Sprzedawcy.
4.1. Utworzenie Konta za pośrednictwem formularza w Sklepie internetowym.
4.1.1. W celu utworzenia Konta w Sklepie Internetowym Klient wypełnia formularz na stronie sklepu internetowego.
4.1.2. Do utworzenia konta niezbędne jest podanie danych, oznaczonych w formularzu jako obowiązkowe.
4.1.3. Warunkiem przystąpienia do programu lojalnościowego jest wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji Programu Lojalnościowego. Wyrażenie zgody następuje za pomocą zaznaczenia odpowiedniego okienka w formularzu tworzenia Konta w Sklepie Internetowym.
4.1.4. Po wypełnieniu formularza Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem utworzenia.
4.1.5. Po utworzeniu Konta Klient otrzymuje unikalny kod kreskowy wraz z unikalnym 13-cyfrowym kodem identyfikacyjnym, dostępne w formie elektronicznej po zalogowaniu się do Konta.
Kod kreskowy i kod identyfikacyjny służą do weryfikacji uczestnictwa w Programie Lojalnościowym podczas czynności dokonywanych w Sklepie Stacjonarnym.
4.2. Utworzenie Konta za pośrednictwem Sprzedawcy w Sklepie stacjonarnym.
4.2.1. W celu utworzenia Konta Klient wypełnia formularz wręczony mu przez Sprzedawcę w formie papierowej i opatruje go własnoręcznym podpisem, a następnie przekazuje Sprzedawcy.
4.2.2. Po wypełnieniu formularza, dane są wprowadzane do systemu informatycznego Organizatora przez Sprzedawcę w terminie 3 dni roboczych od złożenia formularza przez Klienta.
4.2.3. Po wprowadzeniu danych formularz przesyłany jest przez Sprzedawcę do siedziby Organizatora, gdzie jest przechowywany.
4.2.4. Zapisy punktów 4.1.2, 4.1.3, 4.1.4 i 4.1.5 stosują się odpowiednio.
5. WARUNKI PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
5.1. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie dnia 01.12.2024 i obowiązuje do odwołania lub zakończenia Programu Lojalnościowego.
5.2. Korzystanie z Programu Lojalnościowego, w tym gromadzenie Punktów i ich wymiana na rabaty w Sieci Sprzedaży, możliwe jest tylko i wyłącznie po założeniu Konta, zgodnie z zapisami rozdziału 4 niniejszego regulaminu.
5.3. Punkty przyznaje się Uczestnikowi zgodnie z następującym przeliczeniem:
5.3.1 1 Punkt za każde 1,00 zł brutto ceny zakupionego Produktu, z wyłączeniem kosztów dostawy oraz ewentualnych prowizji operatorów płatności, o których informacja pojawia się w trakcie składania Zamówienia w Sklepie Internetowym lub dokonywania zakupu w Sklepie Stacjonarnym.
W przypadku towarów objętych rabatami punkty nalicza się od ceny towaru po rabacie, czyli ceny faktycznie zapłaconej przez klienta.
5.3.2 100 Punktów za zapisanie do otrzymywania Newslettera.
5.3.3 20 Punktów za dodanie opinii o Produkcie w Sklepie Internetowym, pod warunkiem zatwierdzenia opinii przez Organizatora i jej opublikowania. Punkty dodawane są do Konta z chwilą zatwierdzenia i opublikowania opinii.
5.3.4 Ilość punktów przyznawanych za podjęcie działań w ramach promocji i akcji marketingowych oraz w innych sytuacjach, nieprzewidzianych w punktach 5.3.1, 5.3.2 i 5.3.3, zostanie każdorazowo określona w regulaminie akcji marketingowej lub w drodze indywidualnej decyzji Organizatora.
5.4. Punkty określone w punkcie 5.3.1 niniejszego Regulaminu naliczane są po spełnieniu następujących warunków:
5.4.1. W Sklepie Internetowym – warunkiem doliczenia Punktów jest złożenie zamówienia po zalogowaniu na Konto Klienta. Doliczenie Punktów następuje w terminie określonym w punkcie 5.5 niniejszego regulaminu dla umów sprzedaży zawieranych na odległość.
5.4.2. W Sklepie Stacjonarnym – po dokonaniu zakupu klient poinformuje Sprzedawcę, że jest uczestnikiem programu i dokona identyfikacji za pomocą kodu kreskowego, 13-cyfrowego kodu numerycznego lub numeru telefonu. Punkty naliczają się automatycznie bezpośrednio po wprowadzeniu przez Sprzedawcę informacji w systemie transakcyjnym.
5.4.3. W Sklepie Stacjonarnym w przypadku utworzenia Konta przez Sprzedawcę na zlecenie klienta zgodnie z zapisem punktu 4.2, do konta Klienta dodawane są punkty za zakupy dokonane bezpośrednio przed złożeniem Sprzedawcy zlecenia na utworzenie konta. Jest to możliwe pod warunkiem złożenia Sprzedawcy zlecenia na utworzenie Konta oraz opłacenia zakupu, za który Punkty mają być doliczone do Konta. Dodanie punktów następuje na podstawie paragonu zakupu w terminie trzech dni roboczych od dokonania zakupu i utworzenia konta.
5.5. W przypadku zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, Punkty przyznawane są Uczestnikowi i doliczane do Konta w terminie 30 dni od dnia dostarczenia zamówionych towarów Klientowi.
5.6. Jeśli Uczestnik wycofa się z działania, o którym mowa w punkcie 5.3.2 przed upływem 12 miesięcy od chwili przyznania punktów, Organizator odejmuje Punkty z salda na Koncie Uczestnika.
5.7. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Uczestnika, Uczestnikowi nie przysługują Punkty przyznane za Produkt, co do którego odstąpił od Umowy Sprzedaży. Jeśli punkty zostały już doliczone do konta Klienta, następuje ich automatyczne odjęcie.
Powyższe nie ma zastosowania w przypadku odstąpienia od umowy w wyniku uznania reklamacji konsumenckiej przez Sprzedającego.
5.8. Jeśli Uczestnik dokonał zakupu innego Produktu przy wykorzystaniu Punktów otrzymanych za Umowę Sprzedaży, od której następnie odstąpił, Uczestnik obowiązany jest do zapłaty części ceny Produktu, którą pokrył przy użyciu nienależnych mu Punktów. W takim wypadku zwrot należności na rzecz Uczestnika z tytułu odstąpienia od Umowy Sprzedaży może nastąpić po potrąceniu kwoty, którą Uczestnik zaoszczędził, kupując Produkt za Punkty, zgodnie z przelicznikiem wskazanym w pkt. 5.3 Regulaminu.
5.9. Uczestnik ma możliwość w każdej chwili sprawdzenia salda posiadanych Punktów z poziomu Konta.
5.10. Rok rozliczeniowy Programu Lojalnościowego rozpoczyna się 1 lutego i kończy 31 stycznia następnego roku kalendarzowego. Niewykorzystane punkty automatycznie wygasają w dniu 31 stycznia o godzinie 23:59:59, a stany Kont punktowych zostają z tą chwilą wyzerowane. O zbliżającym się terminie wygaśnięcia Punktów Uczestnik zostaje poinformowany za pomocą poczty elektronicznej na adres zarejestrowany na Koncie z wyprzedzeniem nie mniejszym niż 30 dni kalendarzowych.
5.11. Punkty zgromadzone przez Uczestnika podlegają wymianie na jednorazowe rabaty, obniżające cenę Produktów dostępnych w ofercie Sprzedawcy. Skorzystanie z rabatu możliwe jest w trakcie składania Zamówienia w Sklepie Internetowym po zalogowaniu na Konto.
5.12. Skorzystanie z rabatu podczas zakupów w Sklepie Stacjonarnym możliwe jest po poinformowaniu Sprzedawcy w Sklepie Stacjonarnym o zamiarze wykorzystania Punktów przed dokonaniem zakupu. W celu identyfikacji i potwierdzenia ilości punktów Klient okazuje Sprzedawcy kod kreskowy lub unikalny kodu 13-cyfrowy, o których mowa w punkcie 4.1.5, albo numer telefonu przypisany do Konta.
5.13. 5.13. Wymiana Punktów w ramach jednorazowego rabatu następuje zgodnie z przelicznikiem: każde posiadane 100 Punktów – 3,00 zł brutto zniżki na Produkt.
5.14. Uczestnik może zastosować rabat jedynie do Produktu, którego cena jest wyższa niż 1,00 zł brutto. Łączna cena wszystkich Produktów po zastosowaniu rabatu nie może być niższa niż 1,00 zł brutto.
5.15. Punktów nie można wykorzystać do pokrycia kosztów dostawy w żadnej sytuacji. Koszty dostawy Produktu zakupionego w ramach wymiany Punktów pokrywa Klient.
5.16. Punkty nie stanowią środka płatniczego.
5.17. Punkty zgromadzone przez Uczestnika są niezbywalne, nie podlegają przekazaniu, transferowi, darowiźnie ani dziedziczeniu.
5.18, Uczestnikowi nie przysługuje prawo wymiany Punktów na ekwiwalent pieniężny ani odbioru ich ekwiwalentu w formie i na zasadach innych, niż określone w punktach 5.11-5.16.
5.19. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży, która została opłacona z wykorzystaniem Punktów przez Klienta nie uprawnia Klienta do otrzymania zwrotu wydanych Punktów. W takiej sytuacji Punkty przepadają.
5.20. Wyjątkiem od stosowania zapisów punktu 5.19 jest odstąpienie od Umowy sprzedaży będące skutkiem uznania przez Organizatora reklamacji konsumenckiej, złożonej przez Klienta. W takiej sytuacji Klientowi przysługuje zwrot punktów na konto. Jednakże nie ma możliwości otrzymania ekwiwalentu Punktów w formie pieniężnej.
6. WARUNKI REZYGNACJI Z PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
6.1. Klient może w każdej chwili i bez podania przyczyny zrezygnować z uczestnictwa w Programie Lojalnościowym poprzez usunięcie swojego Konta. Rezygnacja z udziału w Programie Lojalnościowym następuje w wyniku:
6.1.1. Usunięcia Konta Klienta na Stronie Internetowej Organizatora;
6.1.2. Przesłania pisemnego oświadczenia o rezygnacji z udziału w Programie Lojalnościowym do Organizatora na adres: Pink Shop Sp. z o.o. ul. Białołęcka 233, 03-253 Warszawa albo złożenia takiego oświadczenia osobiście w siedzibie Organizatora. W takim przypadku Konto zostanie usunięte w terminie 3 dni roboczych od doręczenia pisemnego oświadczenia Organizatorowi.
6.2 . Rezygnacja z Programu Lojalnościowego oznacza automatycznie rezygnację ze zgromadzonych punktów. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje prawo do uzyskania ekwiwalentu za punkty w jakiejkolwiek formie, a punkty ulegają przepadkowi.
7. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
7.1. Reklamacje działania Programu Lojalnościowego Klient może składać na adres: Pink Shop Sp. z o.o. ul. Białołęcka 233, 03-253 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pinkback@pinkshop.pl.
7.2. W składanej reklamacji Klient zobowiązany jest do podania następujących informacji:
- data zajścia zdarzenia, której dotyczy reklamacja;
- numer paragonu związanego ze zdarzeniem, którego dotyczy reklamacja;
- opis zdarzenia;
- opis oczekiwań Klienta w związku ze złożoną reklamacją;
- dane kontaktowe osoby składającej reklamację, w tym adres e-mail i numer telefonu;
- klauzula o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu rozpatrzenia reklamacji.
7.3. Rozpatrzenie reklamacji przez Organizatora następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.
7.4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki podania przy zgłaszaniu reklamacji niepełnych lub błędnych danych kontaktowych.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1. Prawem właściwym dla Programu Lojalnościowego jest prawo obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej, a językiem właściwym język polski.
8.2. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; dodania lub usunięcia czynności premiowanych Punktami; zmiany metody przeliczania Punktów i innych. Zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu Cywilnego, to jest Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział uczestnictwa w Programie Lojalnościowym w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.
8.3. Zmiana Regulaminu nie ma wpływu na już zawarte Umowy Sprzedaży. W szczególności nie stanowi podstawy do anulowania Umów Sprzedaży w których zastosowano rabat wynikający z wykorzystania Punktów.
8.4. Jeśli w konsekwencji zmiany regulaminu Klient dokonał wypowiedzenia uczestnictwa w Programie Lojalnościowym, wówczas przepisy punktu 6 mają zastosowania odpowiednio.
8.5.1. Organizator zastrzega sobie prawo zakończenia Programu Lojalnościowego w dowolnym czasie, pod warunkiem powiadomienia Klientów drogą mailowa na adres mailowy przypisany do Konta o planowanym terminie zakończenia Programu Lojalnościowego w terminie co najmniej 60 dni kalendarzowych przed planowanym terminem zakończenia Programu Lojalnościowego.
8.5.2. Na 60 dni przed planowanym terminem zakończenia Programu Lojalnościowego zablokowana zostaje możliwość dodawania Punktów do Kont.
8.5.3. W okresie przejściowym od powiadomienia do zakończenia Programu Lojalnościowego Klient ma prawo w pełni wykorzystać Punkty przypisane do Konta zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 5 niniejszego Regulaminu.
8.5.4. Punkty niewykorzystane w okresie przejściowym ulegają przepadkowi. Nie przysługuje za nie rekompensata w żadnej formie.
8.6. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.